Obniżka!

NAVY SATEL Dualna czujka ruchu i stłuczenia szyby

0194

Nowy

Dualna czujka NAVY łączy detekcję ruchu w technologii PIR oraz akustyczny sensor zbicia szyby. Takie połączenie jest doskonałym rozwiązaniem dla kompleksowej ochrony pomieszczeń z dużymi przeszkleniami. Niezależne wyjścia sygnalizacji ruchu oraz zbicia szyby pozwalają precyzyjnie identyfikować źródło alarmu w centrali alarmowej.

Więcej szczegółów

91,33 zł (brutto)

-25%

121,77 zł

Dodaj do ulubionych

Więcej informacji

Navy dualna czujka ruchu i stłuczenia szyby

Dualna czujka NAVY łączy detekcję ruchu w technologii PIR oraz akustyczny sensor zbicia szyby. Takie połączenie jest doskonałym rozwiązaniem dla kompleksowej ochrony pomieszczeń z dużymi przeszkleniami. Niezależne wyjścia sygnalizacji ruchu oraz zbicia szyby pozwalają precyzyjnie identyfikować źródło alarmu w centrali alarmowej.

  • cyfrowy algorytm detekcji nowej generacji zapewniający dobre parametry użytkowe

  • kompensacja temperatury chronionego pomieszczenia

  • niezależna regulacja czułości toru PIR i detektora stłuczeniowego

  • wymienne soczewki Fresnela pozwalające dopasować charakterystykę sensora ruchu do pomieszczenia

Dane techniczne:

Napięcie zasilania (±15%)

12 V DC

Wykrywalna prędkość ruchu

0,3...3 m/s

Zakres temperatur pracy

-10...+55 °C

Zalecana wysokość montażu

2,4 m

Pobór prądu w stanie gotowości

7,5 mA

Maksymalny pobór prądu

10 mA

Masa

100 g

Dopuszczalne obciążenie styków przekaźnika (rezystancyjne)

40 mA / 16 V DC

Maksymalna wilgotność

93±3%

Wymiary

63 x 96 x 49 mm

Klasa środowiskowa wg EN50130-5

II

Czas sygnalizacji alarmu

2 s

Czas rozruchu

30 s

Zasięg detekcji czujnika zbicia szyby

do 6 m

Recenzja

Napisz komentarz

NAVY SATEL Dualna czujka ruchu i stłuczenia szyby

NAVY SATEL Dualna czujka ruchu i stłuczenia szyby

Dualna czujka NAVY łączy detekcję ruchu w technologii PIR oraz akustyczny sensor zbicia szyby. Takie połączenie jest doskonałym rozwiązaniem dla kompleksowej ochrony pomieszczeń z dużymi przeszkleniami. Niezależne wyjścia sygnalizacji ruchu oraz zbicia szyby pozwalają precyzyjnie identyfikować źródło alarmu w centrali alarmowej.

Napisz komentarz