Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
W celu dokonania zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem:
Formularz prosimy o dostarczenie razem z towarem i kopią dowodu zakupu do aseku.pl. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowanie formularza reklamacyjnego, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje.
Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.
Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu.
Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.
Adres do wysyłki:
PHU ASEKURACJA „SERWIS”
Księżnej Anny 2/27
18-400 Łomża
W razie wątpliwości dotyczącej wysyłki prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem pod numerem telefonu 516 136 948 bądź przez e-mail: asekusklep@gmail.pl