PROCEDURA REKLAMACJI W SKLEPIE ASEKU.PL

W celu dokonania zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem:

FORMULARZ REKLAMACJI

  1. Formularz prosimy o dostarczenie razem z towarem i kopią dowodu zakupu do aseku.pl. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowanie formularza reklamacyjnego, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje.

  2. Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to maksymalnie 14 dni roboczych.

  3. Uznane do reklamacji urządzenia zostaną naprawione bez opłat i odesłane do klienta na koszt sklepu.

  4. Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klienta.

Adres do wysyłki:

PHU ASEKURACJA „SERWIS”

Księżnej Anny 2/27

18-400 Łomża

W razie wątpliwości dotyczącej wysyłki prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem pod numerem telefonu 516 136 948 bądź przez e-mail: asekusklep@gmail.pl